Follow Me

24 August 2012

Mula bertugas seperti biasa......


Salam Aidilfitri mohon maaf dipinta buat rakan-rakan yang masih bercuti.....amboi2 korang raya sakan nampak.......... plan asal nk mmg cuti lama seminggu + 3 hari cuti rehat biasalah cuti yg tinggal hanya hujung-hujung jer nk sampai hujung tahun tak tentu g klu bersalin awal ok jer .........hari ni dh mula kerja bangun pagi tadi mmg liat gpun kena bawa anak2 skali maklum taska cuti seminggu........walaupun aku anak jati KL raya tetap meriah g pun tahun ni turn aku syok woooo ........dpt beraya d KL rmh ayah + Johor Bharu rmh emak dptlah jumpa anak sedara baru vs sedara-mara hehehe......sesajer nk heboh psl balik kg org xder kg biasalah mmg cenggitu..........perjalanan lancar jer gerak dari Kajang dlm pkl 1.10 ptg (patah balik dr KL ader barang tinggal) sampai d JB jam 7.15 malam express tak??? sampai jer kat rmh emak kakak aku dh ader ngan mentua dia.....aiseyman nampak gaya mmg dia kena balik esok pg jugalah plan nk p beraya sesama esok pgnya i2lah org kata rancang aper pun tak semestinya jd. aku tetap meneruskan plan asal mujurlah adik aku mengikut xderlah tension sgt nk jaga anak2 semuanya under control klu tak puting beliung jdnya........kutip wit raya banyak2 spai penuh handbeg aku biasalah beraya ngan sedara-mara konvoi g mmg meriah sungguhlah.....raya tetap raya wit pas raya ader g ker aku mmg bajet gila2 raya ni beli aper yg patut nk tgu gaji bln depan lambat g termasuklah wit poket en.suami aku catu hehehe....... peneman aku hari nie c ika dan c arissa

"SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN DR KAMI SEKELUARGA"

No comments: