Follow Me

30 October 2012

ngidam ker ngada2

apa punya ngidamlah aku ni......... klu bab makan lehlah aku ngan en.abg usahakan tapi lain plak ngada2nya........bby nakkan hp baru ngan barang kemas baru gilo ko apo ngada2lah.........tapi raya baru ni kebetulan emak mentua nk p tukar barang kemas........aper g bagai org ngantuk dibg bantal zzzzzz yahoo!!!! ikutkan ati nk p masa tu gak tapi kontrol, emak nk p keesokan harinya..........menunggu dgn penuh sabar kt kepala dh memilih2 hehehe kelakar jer.........punyalah teruja ingat nk tukar gelang tangan jer nafsu yg g satu pun sama naik maka tertukarlah rantai leher pemberian en.abg semasa majlis nikah tu (5 thn berlalu)termakbullah hajat hati puas rasanya rasa cm nk melompat jer tapi ader g yang lom tercapai hp baru agak2 bila dapatnya dh kabo kat en.abg bebln lps tapi biasalah bini dia mmg x sabarkan......so aku kenalah banyakkan belajar bersabar ............. sob sob sobar

2 comments:

Sue Echan said...

amboi kak, bukan main demand lagi ngidamnye tuh... hehe..

akulerzy said...

wajib d tunaikan su klu x punah harapan bby huhu bukan senang nk ngidam cenggitu