Follow Me

12 November 2012

Hari Graduasi Taska Permata Nasyrah 2012


cepat betul masa berlalu bulan November akan melabuhkan tirainya 2 minggu jer lagi........anak bujang aku pulak akan meninggalkan Tadika tempat mula2 ia mendapatkan pendidikan awal skolah dan tahun 2013 melanjutkan pelajaran ke PRA skolah ....... kini yg tinggal hanyalah c ika akan menyambung pengajiannya di Tadika untuk 2 Tahun jer. Entahlah rezeki c arissa dapat jejakkan kaki ke Taska tu ker x, harap2 dapatlah sbb aku hanya inginkan yang terbaik buat anak2. membebel aper dh.....lari tajuk asal ni hehe over excited nampak............sebenarnya aku nk bercerita psl anak bujang aku nk buat persembahan pentas sempena penyampaian sijil untuk pelajar2 6 tahun. majlis mula pada jam 8.30 pagi janji melayu akhirnya jam 9.15 pagi baru mula mujurlah aku sempat tapau makanan yang sepatutnya maklumlah bfast tak dsediakan ok. semua parent dh memenuhi ruang dewan Auditorium JPA yang x seberapa besarnya tapi tempat duduk banyak g yang kosong so xderlah yang merunggut xder tempat walaupun ader segelintir parent yg datang lewat. persembahan dari pelajar cilik mmg best dan lucu, persembahan anak bujang aku mula jam 11.00 pagi sempat gak rakam video buat kenangan d masa depan. pas hbs jer persembahan c arif ni x juga kuar dr belakang pentas padahal kawan2 dh ramai yang kuar c suami cbuk dok tanya mana c arif ni........so bila tiba majlis penyampaian pelajar cemerlang untuk pelajar 4 tahun - 6 tahun c suami dok tanya c arif periksa dpt no. bape? so aku jawab ngan slamber entah? mmg tak dberitahu pun oleh para guru mujurlah c suami tergerak hati p depan pentas kot2 nama anak tersenarai hehehe over tau.......bila pengacara majlis mgumumkan kelas 5 briliant aku pun berdebar gaklah (macam aku pulak yg nk naik pentas hehehe) dan tanpa d duga nama arif zakwan bin azrulhisyam naik no.8 yahoo!!! mmg terbaik walaupun x dpt no.1 - 3 oklah ibu ngan ayah tetap bangga ngan abg muahs hehe.........

 

Logo Baru 2013
Potong Kek Majlis Kesyukuran Bagi Pelancaran Logo Baru Taska Permata NASYRAH 2013

sejuk perut ibu yg mgandungkan, seusia 6 tahun leh hafaz surah yasin ayat 1 - 15

Penyampaian Sijil Pelajar 6 Tahun semua Cawangan Taska Nasyrah

Dpt hadiah yeah....

 
mujur c arissa x meragam, seronok dgr org dok tepuk tangan dia pun ikut skali wpun x bunyi hehehe

No comments: