Follow Me

01 December 2012

@Menanti kehadiran orang baru....

mmglah orang kata penantian satu penyeksaan tp bg aku biarlah masa dan keadaan yang menentukan. d saat menghitung hari menanti kehadiran orang baru dalam family cuti pun habis cenggitu jer.....sepanjang seminggu berehat vs mgasuh anak-anak istilah berehat xder maknanya pun bg aku klu mmg dh namanya cuti dok rumah dtemani anak-anak. sepanjang hari ader jer aktiviti yg perlu aku buat dh mmg aku ni bukan jenis leh dok diam asal x kena ngan pandangan mata mulalah........ader aku kisahkan perut yang memboyot ni. mmg bby boylah.......aku bley mgesat rumah bayangkanlah cm mana tu......nk cantikkan rmh sendiri punya pasal. aktiviti mgecat tergendala pas aku berpantang c arissa tu........dlm hati ni bilalah nk siap mgecat ni......cik abg plak cbuk memanjang megalahkan YB pencen plak........ last cheak up mgu depan member dok cbuk tanya dh bersalin lom? yang penting semuanya selamat hendakNYA amin persiapan bersalin dan berpantang pun dh siap hanya menunggu tetap menunggu bby syok sangat lama-lama dalam perut ni hehehe

3 comments:

wanie-ladybird said...

nab..dah bersalin nanti calling2 tau, kalu ari keje kakni nak g tengok, kang dh balik kajang tak terpergi la jawabnye

mama ila said...

salam kenal..follow sini =)

akulerzy said...

wsalam mama ila tima kasih kerana sudi teman berteman huhu