Follow Me

13 March 2012

Cuti2 @ PD, N9 (Part 1)

Program yang dirancang hujung minggu jer tetiba plak dapat kabor taska anak tutup jumaat hingga isnin bukan bersempena cuti2 skol tapi ader menyakit kukukaki hehe anak dara aku c arissa tiada kena mengena ngan ini penyakit. Bersempena cuti skol ni aper g ambik kesempatanlah walaupun gaji lambat  yang penting hati anak2 gembira, wang boleh dicari rezeki tak kemana. Kami bertolak ahad pagi nk booking bilik cam xder maknanya redo jerlah mana2 hotel yang adan. Bermulalah episod nk cari hotel sekitar PD, pusing punya pusing aderlah sebuah hotel yang baru dan sedang didalam pengubahsuaian dan menaik taraf bagi menarik para pelancong dan sewaktu dengannya mcm kami2 ni. Harga boleh tahanlah ader gov rate g i2 yang kita harus gunakan hahaha kolam renang menjd tumpuan awal klu x berendam ngan air garam jerlah. Puan gambo hanya ambik gambo sebagai kenangan dimasa akan datang hehehe.....

........JOM.......
.
.
.
Kaunter Pendaftaran Klana Beach Resort, Seremban berpinar2 mata dok tgk cahaya lampu liplap2

Laluan nk masuk bilik klasik tul, bau tempat baru g servis terbaek

Pemandangan luar hotel, time ni baru intai2 hotel Ancasa mahal dow RM360++ nk tido semalam jo

sebelah sana kami yang sebelah sini anak2


Luas sangat bilik ni selesa banget

tuntutan janji yang telah ditunaikan syok habis!!

view dari bilik kami bangunan depan tu sedang dalam proses menaik taraf sebelah bangunan i2 jugalah kolam renang yang kolamnya mengasingkan bahagian pompuan dan lelaki













apakah aktiviti singkat yang kami sempat laksanakan........TUNGGU Part 2 jeng jeng jeng


2 comments:

Qaseh Ziera said...

brp semalam hotel tu....

akulerzy said...

RM220 semalam ikut musimlah kak klu ari2 biasa rate bawah RM180 view mmg cantik nk cr makanan pun senang