Follow Me

22 March 2012

Ketawa Yuk!



Salam semua.....
sesajer nk cerciter ngan korang2 yang tak p dengar ceramah walaupun nama ader tapi tak pergi cettt...syok giler dengar ceramah pagi ni naik pecah perut d buatnya walaupun nama xder kami redah jer ader aku kesah lalalala. Tak sempat nk mengantuk pun masuk2 jer dh mula ketawa. Mula2 tengok penceramah cam boring jer i2lah orang kata tak kenal maka tak cinta hehehe. Kami terpaksa duduk depan kelas ko tak pernah2 pong maklumlah c rabun. Aku pun dapat tahu ader ceramah dari jiran sebelah Pejabat Laporan Kreadit jer (tq fiza e.o muahss) dan kebetulan plak pegawai tak ader kat pejabat ader Bengkel kat Hotel Equatorial Bangi - Putrajaya sepanjang hari. Aper g kami mengambil peluang beramai2 memenuhi kursus yang sepatutnya walaupun hanya ceramah yang hanya beberapa jam jer kenalah top up beberapa jam g nk dapatkan 1 hari hehehe Dr. Norzah Abd. Ghani terbaek!

 


2 comments:

wanie-ladybird said...

hahahahaha.........terbaeekkkk...

akulerzy said...

kahkahkah sampai x hinggat sempoi...