Follow Me

30 July 2012

Akhirnya.....


Minggu lepas adalah minggu yang paling mencabar keimanan dan kesabaran aku.......... c arissa demam panas + demam campak yang ke 2 kalinya.......... sayu rasa hati ngan keadaannya yang lemah tak bermaya..........dengan minggu pertama puasa diselang plak ngan bday c kakak ika tak dptlah ibu nk buat mknan yang sedap2 sekadar kek yang dapat ibu beli........hepi bday to u sayang ......mujurlah aku sihat sejahtera di bulan posa ni syukur alhamdulillah boleh jugalah manfaatkan cuti yang tak berapa nak ada tu........ngan hobi baru nk berputik hehe..............semangat nk kutip hasil berkat ketekunan kihkihkih hasil 2 minggu tuuu......baru nak belajar2 berbakti pada pasu lalalala eh! tanah........ niat d hati ingin menyunting bunga di taman larangan hahaha poyos jer bunga2 yang aku beli kat floria putrajaya tu ajer tetiba ibu kesayangan menyarankan supaya bercucuk tanam ambik ko sifu dh offer....a to zlah aku dok tanya macam2 soalan bagai budak baru nk belajar....apalah agaknya perasaan ibu, aku dok membebel i2 dan ini rimas!!! macam iklan burung kat tv tu hehehe burung aper.....burung nuri ....burung aper .........burung nuri.......ader yg makan menampar ni pasu disediakan oleh ibu mentuaku ok d ulang skali lagi disediakan oleh ibu mentuaku hoho memang kudukut tul c menantu kahkahkah love u sokong menantu baru nak belajar tanam menanam smangat!
.
.
.
.
.
tara!!!!




ku tunggu bungamu.......... teruja sesgt

No comments: