Follow Me

22 February 2012

Op's Tercium Plak

Macam gempak jer tajuk ni hehehe nk kecoh gak pepagi nie berlaku insiden terrrrcium pintu keto org depan taska anak biasalah pepagi orang nk cepat spai pejabat (termasuk akuler) takut merah plak punch card kan..kan...kan nk salahkan aku tak bley gak coz masa aku nk undur keto aderlah minah ni ngan giler kuasa dsbbkan ketidaksabarannya mgundurkan keto gak tak nampak ker merah tanda berhenti terjadilah insiden terrcium tuuu.....kemik  pintu belakang dikerjakan oleh keto aku kuat harimau tul bumper keto ku ini.......dhlah keto sama brand W.i.R.A kow....terjadilah salah faham dituduhnya aku tak nampak dia tgh undur keto gak masa 2.....(punlah lama dlm keto 2 ingat xmo kuar g ) aku per g katalah yg ko tak sabar sangat naper tak nampak ker aku tgh undur keto yang ko undur gak naper? (cm soalan bodoh plak time tu ngeh...ngeh)......alih2 minah nie naik angin leh kata ' klu nk cari gaduh psl awak punya salah baik tak payah dan dia terus masuk kereta' (nampak sgt ko yang salah) siap rekaciter g bor jalanlah nk layan story mory ko mujurlah keto aku masih elok klu tak mahu aku tuntut mana yang patut.......dikesempatan yang ader minah ni dgr gak laser mulut yang tak diinsurankan hahaha (bukan sy nk gaduh ngan awak tp mmg awak yg salah...tak mengaku plak kuih bahulul)    hehe..... dengan muka merah padam minah ni hempas pintu keto dia n  aku wt tak tahu cm xder aper yg berlaku meneruskan perjalanan ke tempat kerja......

moral of the story.....kesabaran i2 penting dalam aper jua keadaan ok tak kisahlah pompuan@lelaki ciow

No comments: